Min blogglista

torsdag 6 maj 2010

Uppsamlingsheat med nycklar...

Johan ropar att ikväll ska vi ha uppsamlingheat med nycklar. Åhhh hatar när han ska samla upp nycklar. Tycker det är så stressande...

Det är alltid jag som får skit för detta.
Vi gjorde nyligen 4 hemnycklar. Idag har vi 1 kvar som hela familjen samsas om.
Cykelnyckel hade jag 3 och idag har jag 1 kvar...
Bilnycklar fattas det två av...
Dessutom fick jag göra en ny internet dosa igår. Min andra var helt borta. Jag gjorde det utan att berätta för Johan. Tror ni inte han hittade kvittot i soppåsen där det stog att jag fått ny internet dosa pga borttapad dosa....
Maaaaaaalin, har du en ny internet dosa?
Jag sa: Nej, nej den där är gammal....
Johan: Varför står det att du fått en ny pga av borttappad dosa?
Jag sa: ÖHHHHHHHHHHHHH????????????? Fattar ingenting jag e men dosan är gammal...och sen kunde jag inte hålla mig så klart. Jag skrattar och Johan tycker inte att man ska skratta åt såna här saker...Om inte jag skulle skratta åt det så skulle jag ha grinat sen mitt första andetag.

1 kommentar:

  1. hahaha jag har sagt det förr.. KÅDLÅS!! ingen ide att försöka lära gamla hundar sitta.

    SvaraRadera