Min blogglista

tisdag 11 maj 2010

Gud så skönt med långhelg....

Idag är det dags för läkarundersökning. Lite nervöst. Idag ska det firas om vi är friska.
Är ledig med Wiggo idag. Jag börjar känna att våra barn börjar bli stor ja....Lite skräckblandad förtjusning.

Just nu leker vi med bilar. Det tycker jag är oerhört tråkigt men vad gör man inte. En som är grym på att leka med barnen är Farmor Ritha. Tror det är bland annat därför som Wiggo är frälst på att vara med Farmor och Olle. Dom leker och leker och leker....

1 kommentar:

  1. MEn attans va vi fira.. hahaha... Så grymt kul i går, tack för att ni finns och förgyller mitt liv!!!! VAd säger man om kommentaren maris barn drog om vad man andas... hahaha skrattar än'ja.. haha RÖÖK!! ja just ja, idag ska jag kasta alla grönsaker, byta filen mot tjockgrädde.. och muslin mot en påse gott och blandat, och röka minst 2 paket, och avsluta med en kanna svaart kaffe och som dessär en låda vin... För om Marie är så frisk,, då är ovanstående HÄLSOSAMT!!! hahaha Kram på er Bästa KAMRATER!

    SvaraRadera