Min blogglista

torsdag 6 maj 2010

Det hände en sak med Johans Dukoral

Ni vet Dukoralen som vi köpte för att undvika magsjuka i Egypten..??
Jag råkade tappa en flaska Dukoral i golvet. Helt plötsligt råkade det bli Johans flaska... Jag hällde det "lilla" som var kvar i hans mugg. Han drack och sa: Det där smakade inget..Gott!
Konstigt för det var en droppe Dukoral i muggen. Sen hittade han en liten plastbit i botten på muggen...
Konstigt, sa jag....undra vad den kommer ifrån. Johan brukar dricka Whiskey varje dag utomlands så jag hoppas det dödar hans bakterier. Jag är död om han skulle råka bli sjuk...

4 kommentarer:

  1. Hahahahaa
    Då kanske Johan & Ted kan ligga inne på hotellrummet tillsammans då =) MOOAAHAHAAAA

    SvaraRadera
  2. Säger bara ojojoj! Hur ska detta gå? Men som Marie säger de får ju sällskap på rummet!!

    SvaraRadera
  3. Oj det låter inte bra!!! Jag belv sjuk i egypten eller rättare sagt av ngt i egypten som bröt ut på bron då vi kom hem... Bajsade sedan ca 20ggr om dagen i 2veckor... Efter det kommer jag ICKE att vistas i Egypten igen...
    Hemska tanke!!! Mamma blev oxå sjuk, låg å umade på hotelrummet & fick en massa sprutor av ngn läkare för att fort bli bättre... Det hjälpte föga... :/

    TÄNK PÅ VAD NI STOPPAR I ER!!! Erica L

    SvaraRadera
  4. Hahhaha du skriver så otroligt roligt, jag startar inte datorn utan att gå in och läsa din blogg. Humoristisk och varm, Man känner att det du skriver är på riktigt och handlar om en familj som vem som helst, en ljuspunkt i livet, Fortsätt med ditt skrivande för jag har blivit beroende.
    Johanna från Västerås.

    SvaraRadera