Min blogglista

torsdag 6 maj 2010

Idag ska jag jobba i Stockholm. På väg till Stockholm nu med x2000. Klev upp 05.30 och tog ett långt bad. Helt tyst i huset. Bara Yoda och jag vaken. Underbart! Sen åt vi frukost och jag gjorde mig i ordning. Idag blir det en del möten och sen är jag tillbaka i Hudiksvall vid 19.00 tiden ikväll. Då är det fredagsmys. Ikväll blir det tacos…kanske inte den enda familjen som äter tacos på en fredag.
Imorgon är det dansuppvisning hela dagen. Ska bli så kul att se tjejerna dansa. Då ska vi titta. Får se om Erik följer med oss. Malin och Pelle ska på begravning. Malins kusin 29år som dog i cancer…jag kan inte sluta skriva om cancer för det är en sån hemsk sjukdom.
Hoppas Erik vill följa och titta på alla tjejerna….
Johan och Wiggo är lediga idag. Dagis är stängt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar