Min blogglista

fredag 7 maj 2010

Förstoppad...

Jag har varit lite trög i magen om man säger så på slutet. Därför kom jag på en smart idé. Köpte laxerande te. Drack det igår kväll och man skulle få effekt inom 12 timmar. Efter jag druckit teét så kom jag på att effekten skulle visa sig lagom till jag klev in på mitt möte i Stockholm. Mycket riktigt spekulerat av snillet....
Jag klev in på kontoret och känner att en stoooor bajskorv är på väg. Man bajsar inte på östermalm så jag bestämmer mig för att sakta trycka in den enorma bajskorven igen. Nu är klockan 17.36 och jag sitter på x2000 hem..Bajskorven är inte vid anal öppningen längre utan den är snarare i mellan gärdet. Nu mår jag både illa och är bajsnödig. Köp inte laxerande te om ni inte vill ha effekt.

10 kommentarer:

  1. Kan bara säga:MOHAHAHAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. Jag ser dig framför mig...haha

    //Monika

    SvaraRadera
  3. Du är helt galen, tänk att denna roliga människa är min arbetskamrat.

    //

    SvaraRadera
  4. Underbart inlägg. Roligt att läsa.

    SvaraRadera
  5. hahha.. mitt tips till coachen är att nästa gång läs HELA bruksanvisningen FÖRE!!! hahaha.. Du är för kul du, jag skrattar så jag har ont i magen,,, Ska nog dricka lite te ja å

    SvaraRadera
  6. Underbara människa! Hahahahahaaaaa Humor har du iallafall gott om kvinna. Tack för att du delar med dig och förgyller min vardag!

    SvaraRadera
  7. Jag är jämnt hård i magen och jag undrar vilket te du köpte som verkligen gav effekt?

    LENA

    SvaraRadera
  8. Ha,ha,ha,ha....
    Fantastiskt roligt.
    Bajshistorier är alltid välkomna :-)
    // Länsman Ullberg!!!

    SvaraRadera