Min blogglista

fredag 14 maj 2010

Imorgon blir det sol och 15-20 grader...

Jävlar om det inte blir det....

Idag är det astråkigt väder. Johan ska på klassträff med Ullberg och alla gamla kompisar. Det blir nog hur kul som helst. Jag tänkte hälsa på nya CEASAR ja...dvs Mange Gradh med familj. Han ska skaffa en till hund efter det förra mindre lyckade försöket. Denna gång blir det en tjej Jack Russel som ska heta JAVA.

En till som eventuellt ska skaffa hund är Malin W. Hon försöker ersätta sitt hundbegär med en massa hamstrar som dör. Skaffa en hund på en ggr. Om man somnar i trädgården till en ljudbok är det dags för en hund...Tro mig. Då har man barn som är 10000 år.

Jag kan inte ens se mig själv somna i trädgården till en ljudbok. Jag misstänker starkt att jag har ett alarm i analen. Då fort jag sätter mig så ropar barnen på mig. Anus hinner inte ens nudda stolen innan ngn ropar kissnödig, bajsat, hjälp, aj, mamma, nuuuu eller ngt dylikt. Jag måste ha ett alarm i anus som ger barnen stötar och påminner dom att ropa på mamma när jag närmar mig en stol....Jag vet att det är så.
Om man somnar i trädgården till en ljudbok så är man fan redo för en hund.


//ML

2 kommentarer:

  1. Så du tycker att jag är redo för hund? Då kan jag nog inte slumra i trädgården med en ljudbok. Inte så länge hunden är valp iaf. Men sugen är jag.....på en Softis

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha.. Malin W - dags att skaffa hund!
    Själv har jag räknat ut att jag kanske får sova igen 2020 igen - om jag har tur!

    SvaraRadera