Min blogglista

onsdag 5 maj 2010

Idag är det vaccinering inför Egypten som står på tur

Johan och jag har vaccinerat oss inför Thailand och Hongkong så vi har ett fullgott skydd. Barnen har tyvärr inte det. De har bara tagit vaccin inför Hongkong resan.
Nu är det dags igen för en till spruta då.

Johan jobbar över så familjen ses på vaccinationsmottagningen. Nu är det bara 23 dagar kvar tills vi åker...Guud vad jag längtar. Det kommer bli helt hysteriskt kul tror jag.

Hoppas ni har en bra dag och gör som Marie bli autogivare till cancerfonden. Ann-Catrin frågade mig idag vad man kan göra för att undvika cancer? Förmodligen så tror jag att vår smartaste drag är att bidra till forskningen. Jag tror inte vi kan undvika cancer men vi kan bidra till forskningen. Man kan dra allt från 1 kr i månaden och uppåt.

Kom igen...

2 kommentarer:

  1. Nu stödjer vi både Cancerfonden och Barncancerfonden.
    Ville bara tala om att jag går kurs med lillasyster Hanna till Minna K vars mamma å pappa startade Barncancerfonden. Hanna dog 11 år gammal i leukemi.

    SvaraRadera
  2. Egypten....
    Lycka till och hoppas att vacciationerna fungerar. Ha,ha,ha,ha.
    Oddsen att ni inte skiter på er är 4000 gånger pengarna.
    // Ullbergar´n!

    SvaraRadera