Min blogglista

tisdag 4 maj 2010

Idag är jag ledsen så ledsen....

Idag har jag fått reda att en bekant till oss har cancer. Jag är chockad och ledsen. Hon har cancer som har spridit sig och hon har fått 2 månader kvar att leva. Hon är 49 år gammal. För tre veckors sen var hon till synes helt frisk. Hon gick till läkaren i tron om att hon har magkatarr.
Jag gråter, är arg och tycker att livet är sååå orättvist. Tycker så synd om henne och om hennes familj. Varför?
ÅÅåterigen slås jag av tanken att ge cancerfonden ett bidrag. Vi ger barncancerfonden men nu ska jag börja ge cancerfonden också. Vi måste tillsammans hjälpas åt. Hjälp mig att ge. Vi ger 150 kr i månaden från och med idag till cancerfonden. Gör det ni med. Sen har jag bokat in en hälsokontroll på onsdag. Kan man besikta bilen så kan man göra en hälsokontroll också. Livet kan vara sååå gryyymt och orättviiiist. Lev idag! Lova mig det.
Vi kan bara hjälpa till genom att ge ett bidrag.
Snälla tänk inte sen eller en annan dag...Gör det nu....Skriv en kommentar när ni lagt in er.
Tänk er att få två månader kvar att leva? Idag är livet gryyymt och orättvist.
Jag gråter, Johan gråter och Wilma gråter. Tänk er då hur familjen ska må? Hur hon själv ska må?

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/


Livet är gryyymt

1 kommentar:

  1. Done!!! Cancer är verkligen fruktansvärt och gör ingen skillnad på gamla o unga. Tillsammans så kan vi förhoppningsvis göra skillnad så att det hittas ett botemedel mot detta elände.
    Alla styrkekramar till de berörda!

    SvaraRadera