Min blogglista

tisdag 17 november 2009

Undra vad vi ska äta idag?

Jag vill äta ngt gott men billigt och som går snabbt att göra. Jag vill typ ha en krabba, vitlöksbröd m.m.
Älskar krabbor och det är Peos fel. Det är han som är krabb älskare.

Imorgon ska Peo sova hos oss. Han ska ta barnen tidigt på morgonen. Jag åker till Stockholm vid 06.58 och blir där i två dagar på jobb. Johan är i Stockholm på jobb. Nu är det intensivt med jobb innan vi åker. Kul är det!

Egentligen borde vi väl vara värda lite krabba...eller ska vi vänta till Aruba kanske?
Ja vi väntar...

Idag kände jag ett lyckorus över att vi snart åker å alla vänner blir hemma i snöstorm. Alltid kul med lite skadeglädje. Det är en sann glädje det!

Idag är det 5 veckor kvar till julen 2009. Börja med klapparna nu så ni inte blir för stressade i slutet.

Vi är nästan klara med våra klappar

1 kommentar:

  1. Klart som fan att ni ska äta krabba!!! Omväxling till raggmunken....
    Men krabban är SÄKERT godare på Aruba ifs.
    Julklapparna är inte riktigt klara men inte långt ifrån :)

    SvaraRadera