Min blogglista

måndag 2 november 2009

Den här kompisen finns bara på film och hos oss...

Jag är en sån som vissa dagar är så otroligt tacksam över livet. En djuping kan man säga...Ibland är livet skit också...olika dagar kan nog Johan intyga...
Hur känns det när man får detta av vår kompis Ullberg...Jag blev gråtmild! Han e sambo, snart pappa med påsar under ögonen. Han kommer få påsar som hänger som kamel pungar under ögonen när han bli pappa. Det vet ja...
Varför kan jag inte vara snäll nurå när han var sååå snäll mot oss. Ok ett nytt försök.
Erik är en sann vän och alla som känner honom vet att han e best of the best,,,,



Här hörrni har jag sammanställt en liten lista åt er om det är nåt ni saknar till nya huset...Kram,kram!!
Tapeter:www.b-w.nu
Möbler/inredning Modern-klassisk stil:
www.boconcept.se www.homeinharmony.se (även tapeter)www.folkhemmet.com www.inneboende.se www.newport.se www.poshliving.se www.dennyshome.se www.inputinterior.se www.bolia.com www.allinredning.com www.ruminterior.se www.recesmobler.com (riktig turkbutik men det finns även bra saker) www.stalands.se www.svenskahem.se www.mio.se www.em.com www.ikea.se
Asiatisk/marockansk stil:
www.disinredning.se www.cazami.se www.tabboulihouse.se www.spiti.se www.indori.se www.boheme.se (även tapeter & tyger) www.indiska.com Belysning
www.norrmalmsel.se www.ljushuset.se www.ljusinspiration.se www.detaljhuset.se Sofforwww.bellus.com (säljs av bl.a. Soffcenter i Länna & Järfälla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar