Min blogglista

tisdag 17 november 2009

Skön helg

Ingenting inplanerat. Vi bara tog helgen som den kom. Så skönt!
God öl, skön bastu och god mat i trevliga vänners sällskap. Vad mer kan man begära?
Fredagpizza som alltid och lördags tacos. I söndags gjorde jag en stek av rostbiff med stekt potatis. Jag tyckte köttet blev segt. Mamma ringde på morgonen och vi bjöd in henne på mat. Hon fick en halvseg och torr rostbiff. Efter det så vek hon vår tvätt efter veckan. Vi har kommit på en ny rutin. Mamma viker tvätt och vi lagar mat och bjuder på. Underbart skönt är det att få hjälp. Det lilla är så mycket värt! Tack mamma!!!!!
Efter det så bakade mamma, jag och Johan pepparkakor med barnen. Dom blev tjocka, runda men goda.

Wilma hade sin "kärlek" på besök också. Hon är så kär i en kille som heter William. Han skickar gulliga sms hela tiden till Wilma. Jag elsker dig, du är so fin.
Det är så oskyldigt med fint på ngt sätt. De har hängt ihop ett tag nu. Ett år iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar