Min blogglista

onsdag 11 november 2009

Prostatakoll på Åviks måleri

Åviks måleri har anlitat en företagshälsovård i Hudiksvall. Jag har kontakt med dom och skulle boka in ett läkarbesök för Pelle Eriksson. När jag skulle boka så frågade dom om jag ville ha med eller utan prostata undersökning. Jag såg självklar min chans och ringde hans fru Malin. Hon höll på att skratta ihjäl sig så sagt och gjort så bokade vi en hälsoundersökning med prostatakoll.

Pelle blev förvånad när läkaren sa att han skulle kolla prostatan. Han fick lägga sig på britsen och dra ner byxorna. Sen fick han in ett finger i lilla rumpan och sa samidigt ohhhhhhh....

Han anade ingenting att jag och Malin låg bakom detta....Pelle bara skrattade när han kom hem.

Gemensamt med Malin och Pelle försökte vi sen göra samma sak på Pelle Platt. Pelle platt hade tydligt sagt att han inte var intresserad av denna typ av undersökning och jag fick snabbt ett mail av läkaren. Kul idé men pat var inte intresserad...
Jag skrattar ihjäl mig åt detta ja...men anledningen till att jag gjorde detta var för att jag vill hålla dessa killar friska lääänge till....

1 kommentar:

  1. Tycker att du gjorde rätt!!!!!
    Bra att du är mån om pojkarna ;0)

    SvaraRadera