Min blogglista

onsdag 11 november 2009

Idag kom Taxfree kataogen

Vad härligt det är att sitta och bläddra i en taxfree katalog. Bara se allt som man kan köpa. Själv lever vi på vattten och hårdbröd nu. Allt för att spara pengar till Aruba. Det är så synd att inte Marie och Juha samt Erik och Gabbie ska med. Tänk er vad kul ni skulle ha haft med oss? Vi som e så roliga...
Nu är det 23 daga kvar. Sen har vi semester och sen är det jul. Vad skönt det ska bli att komma hem precis till julen. Kanske vi behöver köpa lite julklappar innan vi åker så man riktigt kan softa när man kommer hem...undrar vad alla önskar sig? Till mamma har jag köpt en fin klappa redan. Johan fick en fin sak av mig igår. Kunde inte hålla mig till julen. Visst är det svårt att hålla sig till julen om man tycker att man köpt en bra present?


//KRAMEN TILL ER ALLA

3 kommentarer:

  1. Eller är det mest synd om er när inte vi är med å livar upp med vår "goa råa" humor??? =)

    Närå, ja vet att ni kommer njuta av varje sekund o garva åt oss som får gå här hemma i kylan =)

    SvaraRadera
  2. Jaaa, nu närmar det sig med storsteg. Önskar också att Marie och Juha och Erik och Gabbie kunde följa med med men vi får njuta å deras vägnar när vi ligger på playan och tar ett dopp i havet..

    Jag har sett massor som jag ska köpa i tax-free katalogen. Vi måste ringas och prata mer. Kram

    SvaraRadera
  3. Är det slut på raggmunkelyxen alltså??
    Julen är en härlig tid - håller med dig att det är svårt att hålla sig.....ifrån att ge på en gång!
    Är det en bra katalog - ser fram emot våran
    Du.....kram till er å

    SvaraRadera