Min blogglista

onsdag 11 november 2009

Möte i Sundsvall

Igår skulle jag åka på ett möte i Sundsvall. Fick ta lilla forrden som man springer som flinta i. Behöver jag säga mer än att jag hade sommardäck och att det började snöööa i Gnarp. I Gnarp börjar lilla foooorden lukta illa...Stannade på en mack å oljan var helt slut samt spolarvätska. Han passade också på att byta vindrutetorkarna då de också var helt slut...

Jag ringer till Johan och säger att bilen både var utan olja, spolarvätska och att det är rent av livsfarligt att åka i sommardäck denna tid på året.
Jag säger i samma mening, TÄNK OM JAG KROCKAR?
Då svarar Johan helt lugnt. Om du krockar duvan så vet jag att du inte har anpassat din hastighet efter väglaget,,,,,,
och han har ju så rätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar