Min blogglista

måndag 23 november 2009

Ingen brådis det fixar jag på Aruba

Jag måste bara berätta en sak för er. Jag blir så nervös på brudparet som vi ska åka med till Aruba. Ringde Anna idag för att kolla vad Jonas ska ha på sig. Man vill veta lite vad stilen blir på bröllopet. Dom ska gifta sig på stranden. Blir det kostym, slips eller uppkavlade byxor med lös snygg skjorta.

Hon meddelar att Jonas inte bestämt vad hon ska ha på sig. Han ska köpa ngt på Aruba...Blir svettig ja...Tänk er att lämna Sverige utan att veta om din man har kläder...
Det innebär att vi får packa med oss en massa för om vi har tur så kanske han har bestämt sig innan bröllopet. Behöver jag säga mer än att Anna också är stressad över hans sena klädval.

Jag tyckte Johan fixade sitt sent men Jonas tar priset. Johan tackar Jonas för att Johan numera framstår som en planerare..

Hej å tack

1 kommentar: