Min blogglista

fredag 12 februari 2010

Wilma åker slalom i Hede och Wiggo kräks. Han kräks, kräks och kräks. Ni vet när man ger barnen en tesked vatten var femte minut och det hinner inte ens nudda magen innan det vänder. Det går magsjuka på dagis. Wiggo är duktig på att kräkas. Han är lik mamma!
Det där lät lite konstigt men man är van efter två gravititeter...
Vilka tycker ni på Let´s Dance? Jag tycker ingen är riktigt bra. Om man inte får räkna David och Jessica som programledare.

Barnen skulle vara med farmor lördag till söndag men det blev tyvärr inställt pga kräkningar..Tråkigt för Farmor och för barnen. Farmor hade handlat och förberett allt. Vi får synas en annan dag helt enkelt!

Jag var en sväng till Hede ikväll och tittade till Wilma. Höll på att smälla av när jag såg farten som Wilma åkte i...Hon åker dödens stig i Hede som inte ens Wille åker. Varför just mina barn? Tur att den ena ligger däckad bredvid mig..
Nu hoppas jag Wilma kommer snart. Så man får krama henna lite.

//ML

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar