Min blogglista

söndag 21 februari 2010

Idag ska vi..

Dasg att skotta, städa, byta lakan m.m. Passar på när man är barnfri. Helst vill jag bara ligga i soffan framför OS. Sen är det plask och lek för Wiggo och Ted kl. 16.30 i Iggesund.
Sist kom vi klockan 15 för Marie sa att det började 15.00...hmhmhmhmmh

När vi gjorde oss ordning på badet så tyckte jag att alla andra barn var så stora. Ted och Wiggo såg ut som myror. Sen satte dom sig i ring och hade upprop. Då hörde jag ledaren fråga om barnen kunde simma bröstsim? Hörde Wiggo och Ted säga JA!!!!
Det kan dom inte kan jag säga...
Sen hörde jag ledaren säga att först ska vi vara i barnpoolen sen går vi till stora poolen....
Jag tänkte blupp, blupp, blupp, blupp det saknas två barn? Någon som sett Wiggo och Ted?
Marie hade tagit fel på tiden så våra 3-åringar satt på simskola med 5-6 åringar istället.....

Barnen myser med farmor och Olle

Idag satsar vi på plask och lek....

2 kommentarer:

  1. Är det för alla barn mellan 3-5 år i Igge eller? har letat ngt sådant åt Ida men inte sett någon annons.../Linda

    SvaraRadera
  2. Japp, för alla barn. Ring och hör på Igge badhus.

    SvaraRadera