Min blogglista

torsdag 11 februari 2010

Idag åkte vi stadslinjen efter önskemål från Wiggo. Ett varm runt öster och ett varv runt väster. När vi klev på bussen så satte sig såklart mina barn inte bredvid varandra utan så långt ifrån varandra som de kunde komma. När vi passerade öster svängen så började de slåss (de skulle prompt sitta på samma plats)....Wiggo sparkade Wilma och Wilma slog Wiggo två ggr i magen så han tappade andan på bussen...
Jag hoppade två säten fram och vägrade prata med dom innan vi klev av. Jag var ARG som ett BI!!!!!!!!!!!!!
Sen blev det en tur med Wiggo i bilen så han fick sova. Ikväll ska Johan,Wiggo och Wille åka slalom i Hede. Jag ska på 35-årskalas.

Jag ska ta ett bad nu. Fryser och har huvudvärk. Nu åker Treon in kroppen. Har försökt och jobbat bort huvudvärken hela dagen men det gåååår inte. Jag har en del funderingar..

1. Varför växer inte barn fortare än dom gör?
2. Varför adopterade vi inte en 32-åring med mustach?
3. Kan man byta våra barn mot en 32-åring från Haiti? Ok jag kan ta två 32-åringar...
4. Kan barn få medicin mot syskonbråk?
5. Finns det sömnmedicin som man kan ge dagtid? Både till Johan och barnen

Fan vad jag är less idag. Vill hellre köra posten, sälja hjortronsylt på E:4an än att vara ledig med mina barn. Jag säger bara WIGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
När vi skulle få vårt andra barn så önskade vi oss en kille. Idag gör vi inte det. Idag önskar vi oss en 32-åring alternativ et 49-årig thailänska som kan hjälpa oss med diverse behov.

Hörde en rolig sak häromdagen. Ni som känner Tess S dvs GAGG vet att hon kan föra ett samtal både på in och utandning
När hon var sjuk sist så bara pratade och pratade hon med sin Peter. Efter ett tag tröttnade han på henne och sa: Sluta ropa jag har rast...

Det ska jag börja säga till barnen. JAG HAR RAST!!!!!!!!

NU TAR JAG RAST! Prova ni också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar