Min blogglista

torsdag 25 februari 2010

Nu är det dags att börja packa

Wilma och jag åker till Stockholm ikväll. Vi tar firma bilen ner ikväll. Jag har lovat Wilma att hon ska få köpa godis först. Gud så godis sugen jag är. Wilma ska vara med Jonas imorgon när jag jobbar och sen har vi helgen ihop. Ska bli så mysigt!
Vet inte riktigt vad vi ska göra än. Eriksdalsbadet tror jag på.
Det är lätt att glömma att även stora barn behöver sin egna mamma tid men nu är det dags. Wiggo ska få sin alldeles egna pappa tid. Undra vad dom ska hitta på.
Vi åker ikväll efter föräldramötet. Vi kommer förhoppningsvis iväg vid åtta tiden ikväll. Det känns som att det kan bli en och annan kaffe i bilen.
Let´s go!

1 kommentar:

  1. Det låter mysigt med Wilma helg.... Sant som du säger det där med att man lätt kan glömma de stora barnen. Hoppas ni har det bra

    SvaraRadera