Min blogglista

söndag 7 februari 2010

Vår helg..

Fredagen började med att personalen ringde från dagis och sa att Wiggo hade ont magen, kissade mycket och klagade av att det sved på snorren. Jag var på väg till Bollnäs så Johan hämtade Wiggo och åkte till HC. Han fick pencillin för urinvägsinfektion...Undra om det kan ha ett samband med våra besök på Iggesunds badhus denna vecka....!!??
Han träffade Hans Johansson och fick pencillin..Vad hände undrar ja?


När Johan skulle hämta ut medicinen med en sjuk Wiggo så fick han parkeringsböter på 1000kr...En glad man kom hem till fredagsmiddagen....NOT!
På lördagen väcktes Johan av paket och fin sång...Han fyllde 36år. Av mig fick han en Haglöfs jacka och av Wilma fick han slalomstrumpor.
En nöjd ille klev upp och då började Wilma klaga över magont. Hon kräktes och klagade över magont. Jag trodde faktiskt att hon hade ont i blindtarmen. På kvällen blev hon bättre och vi fick trevliga middagsgäster som tog med sig egen mat. Vi fick återigen vara chips och dryck ansvariga. Vi gjorde faktiskt en västerbotten paj också.

Nu ska vi softa och hyra en film. Ska bli skönt med lite mys innan allvaret börjar. Johan jobbar borta en del i veckan så jag blir själv med hus, barn och katt....

Männ gud vad mysigt det är med katt..YODA ZLATAN LINDQVIST har barnen döpt den till.
Imorgon är det ngn som fyller "gammelkärring"......

//ML

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar