Min blogglista

tisdag 2 februari 2010

Miffot har en sak till....

Nu måste jag tänka konstruktivt som psykologerna lärt mig.
1. Vad är sannolikheten att jag gjorde bort mig? Svaret är 1 000 000 procent idag och 1 000 000 procent om 1000 år
.
2. Vad gör detta om 1000år? Svaret är: Förmoligen ingenting då jag har tvångströja imorgon.

3. Du gjorde ditt bästa Malin och mer kan du inte göra. Svaret är: Jag gjorde ingenting för hissen hoppade upp och ner mellan våning 1 och 2. Man kan tro att Lars-Eje är hissansvarig. Fanns ingen koppling mellan hiss och maskineriet.

4. Tjänar det ngt till att ångra eller förspilla tid på ångest? Svaret är: NEJ inte med tvångströja. Om familjen får hälsa på mig på tian så håll inte YODA för närma ansiktet för jag är allergisk.

Jag behöver 1 kg stesolid och det är nuuuuuuuuuuu

Okej, jag kan inte sluta. Förstår ni hur hemskt det var. Jag har jobbat på PBM i 6år. Jag kan våra produkter. Kan sälja men inte nu. NATTSVART!!!!

Hör jag ett skratt från ngn av er så är ni DÖD

2 kommentarer: