Min blogglista

onsdag 17 februari 2010

Johan och jag funderade kring

Viktoria och Daniels bröllop. Vi såg att SVT startar en serie nu inför alla förberedelser av bröllopet. Gulp!!! skulle vi känna om vi var Daniel Westling....

Inte läge och säga att jag skulle vilja gifta mig borgligt? Jag har alltid drömt om ett litet bröllop..
Vilka får Daniel bjuda? Får han bjuda Conny, Ronny och Sonny från Ockelbo? Tror ni att han får välja själv?
Tänk att vara Conny, Ronny eller Sonny och hålla ett tal på bröllopet? Inför Mett-Marit och co. Snacka om att köra absolut torr i två månader i förväg. Hur kall pratar man med Mette-Marit och Haakon?
En annan sak som vi funderade på är om Daniel kan jobba kvar på gymmet. Kan han fråga medlemmarna på gymmet om dom ska köra ett aerobics pass eller vill ni köra pump? Vill ni ha en protein drink innan?
En annan fråga är vad det står i Daniels mobil när Viktoria ringer? Står det kronprinsessan eller vickan? Vad står det när kungen ringer? Står det ERS HÖGHET i mobilen....???

Tror ni kungen äter chips och har noppiga jogging med knän på?

Vad tror ni?

1 kommentar:

  1. Mohahahha, jag hoppas verkligen att Daniel har kvar gamla vänner som han kan få bjuda(eller blir det ett Svenssonbröllop dagen innan??)
    Jag tror att det kommer att stå "frugan" "kaktusen" och "Knugen" på Daniels mobil.....
    Klart han äter chips - vet du Malin....han ju faktiskt även på toa med sprutdiareé ibland..

    SvaraRadera