Min blogglista

onsdag 21 april 2010

Vi har haft det skönt i fjällen

Vi har haft det gött i Vemdalen. Det ska vi göra om nästa år. Riktigt skönt. Idag skulle Johan ha passerat åskmolnet i flygplan till Tyskland men med tanke på att Arlanda är stängt såå blir han hemma.
Idag ska jag bara ta det luuuugnt. Wiggo och jag är lediga. Skönt!
Dagen började med 3 jobbsamtal samtidigt som Wiggo skulle lyssna på Hard Rock Hallelulja på Youtube. Nu luktar mitt nattlinne svett och jag måste duscha. Eller kanske jag ska promenera först? JA det ska jag med tanke på att jag nu är inne i 212V efter förlossningen...

Idag ska jag bara:
Starta en tvätt
Sortera
Plocka undan
Handla
Fylla i semesterlappen till dagis (bara en vecka sen)
Samordna semesterveckorna mellan våra gulliga försäldrar som hjälper oss med barnen så de slipper byta dagis
Fylla i min semester
Ringa Ving angående Egypten
Dubbelkolla med hotell innan flyget
Påminna alla mina reskamrater att deras pass måste vara giltiga 6 månader efter resan
Kolla på ny jobb dator - Min har kraschat
Äta lunch med Wiggo
Beöka en lekpark har jag lovat också
Sist men inte minst ska jag ANDAS


Många kramar från oss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar