Min blogglista

torsdag 29 april 2010

Ann-Catrin ....

Hon har alltid varit stor i maten. Jag har inte velat säga ngt men bilderna talar sitt tydliga språk. Hon äter alltid minst 2mål till middag. Jag har försökt och säga att hon måste lugna sig och tänka på sitt hjärta men hon bara äter och äter.....Vi anhöriga kan inget göra. Det är jobbigt att se en kär moster vara fast i ett beroende. Nu ska jag berätta en hemlis...!!?? Vet ni att Anna Skipper ska hem till Fredde och Ann-Catrin?

När Ann-Catrin var ung så drack hon grädde för att gå upp i vikt. Hon var verkligen sjukt smal. Stackars...
Nu med facit i hand kanske hon skulle ha skippat att dricka grädde.........mohahahaahahahahahahahah



Säg inget men det kommer visas på TV3 under våren 2011.


(P.s Jag vet att jag är ond d.s)

Det här fögyllde min dag. Tänk vad enkelt det är att göra mig och Johan glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar