Min blogglista

torsdag 29 april 2010

Vårt bröllop!

Vi gjorde som vanligt ngt konstigt och annorlunda. Vi gifta oss helt själv med Wilma i Idenors kyrka. Efteråt åkte vi direkt hem och åt middag med barnen. Dagen efter flög vi till Thailand utan barn i tio dagar. Ingen visste att vi hade gift oss...förutom Wilma. Hon berättade ingenting. Så duktigt! När vi landade i Thailand så kom det ut ett foto i HT om att vi hade gift oss. Våra föräldrar blev nog glada men självklart lite besvikna också att de inte fick vara med...När vi kom hem så firade vi med våra släktingar.

Det var det absolut vackraste bröllop som jag och Johan kunde tänka oss. Perfekt för oss! Inga krav bara en massa kärlek...Vi grät bägge två. Jag grät inte utan jag hulkade...Jag grinade inte fint som Julia Roberts gör...Jag grinade göööör fult. Det gjorde inget. Det är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Sån lycka!!!!
Alla vill såolika och ahr drömt om olika saker. Det här var vårt sätt att göra det på. Istället för att lägga pengar på bröllopet la vi pengarna på en upplevelse till oss själva.


Ni i sommar väntar "kanske" festen för våra vänner...Den blev lite förskjuten pga morfars bortgång. Vi har inte bestämt oss. Vi kanske bjuder på pizza och big pack......."LER"




KRAMEN

2 kommentarer:

  1. Vi gjorde ju lika....fast borgligt(2003). Sen hade vi festen 1år senare...med familj å vänner. Fast då var inte ni bjudna - hmm.....betyder det att inte vi blir bjudna??

    SvaraRadera
  2. Pizza och bigpack röstar jag på., låter klockrent.. så kan vi skåla i cola light.. hehe... nä,, men vänta.. fel bröllop.. hehe

    Annica

    SvaraRadera