Min blogglista

onsdag 28 april 2010

Idag har vi satt upp en markis

Vi tog in offert från 2 olika firmor i stan på en markis till baksidan. Prislappen hamnade på 20 000kr. Vilken bra humor de har...
Vi hör av oss om 100000 år sa vi...
Sagt och gjort så köpte vi en markis på blocket. Vi behöver förmodligen byta tyg på markisen fast det duger lätt i år till oss. Sen vill jag slå ett slag för WAHLMANS i Gnarp. De har markistyg för 49kr/m.

Markisen skickades från andra sidan Sverige med Schenker.

Räcket som vi bygger blir bra men fan vad snyggt det hade varit med glas. Jag vill göra allt och ha allt. Vad heter den sjukdomen. Ge mig en diagnos??

Jag vill resa
Jag vill fortsätta renovera
Jag vill...byta tak
Jag vill köpa konstrottingmöbler
Jag vill ha nya kläder eller jag BEHÖVER...
Jag vill allt...
Jag vill uppleva saker
Jag vill ha hälsa
Jag vill börja motionera
Jag vill allt...

Hur ska man både kunna resa och köpa nya saker....

Jag vill inte
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................bli gravid igen annars vill jag nog fan allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar