Min blogglista

onsdag 28 april 2010

Johan tittar på fotboll och jag passar på att skriva av mig lite. Wiggo blir piggare och piggare,,,så skönt! Tyvärr har han kräkts upp pencillinen alla tre ggr idag så imorgon blir det att hämta ut mer medicin. Chocka mä!

Sen har vi glasögon frågan...Hur fasiken ska en sån som mig kunna bestämma mig? VELMAJA som jag är....
Nu hade jag hittat ett par som jag kanske, kanske, kanske ...hmhm eller inte, jag vet inte ska köpa... Då ringer jag Synsam för att meddela att jag ev har bestämt mig och att dom kan låta den modellen ligga kvar på sidan tills imorgon. Då svarar HxRAN att de hade sålt den modellen som jag sagt att de SKULLE LÄGGA PÅ SIDAN...De skulle självklart beställa hem en till....bara det att leverantörern FACE har slutat göra just den modellen....Tront på fan som SÖLVE skulle ha sagt...

Då är jag på ruta 1 igen...men vad gör det. Min hornhinna läre börja brinna innan jag hittar ett par brillor....Får väl ha en lapp på öga istället. Eller blindkäpp? Jag skulle säkert inte ens kunna välja färg på blindkäppen jag e...

Om ni ser ett stort askmoln så är det inte en vulkan utan det är Synsam expediten som ska till rymden. GRRRR!!!

Eller så opererar jag om mig. Antingen får jag dra ut mina ögon 2 cm till varje sida eller trycka dom 2 cm tätare varandra för det här går inte. Synsam i Gävle brukar ha mycket brillor. Kul för dom! Gävleborna menar ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar