Min blogglista

söndag 28 mars 2010

Vi måste övertyga Ann-Catrin

Ann-Catrin är snart 50år och jag är 23 år. Många tror att Ann-Catrin är min lilla syster. Skratta ni....Det är inte ett dugg kul.
Nu till dealen...Jag tänker så här. Om vi alla säger till Ann-Catrin att hon skulle passa i grått hår dvs sluta färga håret så skulle inte folk tro att hon är min lilla syster längre..
Mana - Du har en uppgift. Låt Ann-Catrin spara ut sitt gråa risiga hår. Det vore jättfint. Tror också att det är modernt och se ekologisk ut i vår?? Eller?
Ni som träffar Ann-Catrin bjud henne på bakelser. Bjud henne på allt sött ni har så kanske hon också går upp lite i vikt. Har inte Kvantum några överblivna bakelser som vi kan skicka till Ann-Catrin. Jag står för frakten...
Vi gör detta tillsammans. Vi är ett team. Vi gör detta för Ann-Catrins skull..Vi är inte onda vi är snälla. Jag vill att hon ska se neutral och ekologisk ut.
PLEASE hjälp mä!

1 kommentar:

  1. Men Malin..... Har tänkt många gånger att jag ska kommentera,nu kan jag inte låta bli :)) men bara me ett gott skratt:) Måste bara säga att du skriver så otroligt bra, sitter ofta me ett stort leende på läpparna:) Jag lovar att jag ska fortsätta kommentera! Va snäll me Ann catrin nu;)) Kram Mana

    SvaraRadera