Min blogglista

söndag 28 mars 2010

Romantik? När och hur?

Hur vårdar man sitt förhållande?
Inte fan vetja. När ska man hinna ta sig tid med varandra? Johan och jag har idag varit gifta i 2 år. Vi tänkte vi ska hinna fira vår 2 åriga bröllopsdag innan vi skiljer oss.
Denna vecka sa vi att vi skulle göra ngt för den andra varje dag. Johan började med att fråga om jag kunde massera han för han hade ont i ryggen? Vad svarade jag? Inte nu e för nu ska jag ska bara...

Ok jag ska bli bättre. Vad gör ni andra? För att ta hand om varandra? Matar ni varandra med choklad doppade jordgubbar varje kväll och dricker champagne i badet? Går ni runt med läder piska och jagar er partner när barnen somnat? Berätta? Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det. I dagsläget när vi sätter oss så pratar vi Oilquick,PBM, läxläsning, skola, hämtning, lämning, handling och allt som ska organiseras. Nu ska det bli ändring på det. Johan och jag sa att vi ska åka till Södra berget nästa helg och ta en sköna söndag där. Ca 400krx2 för SPA och lunch buffé. Det kan det vara värt. Tyvärr har vi inte råd att övernatta så vi har anlitad Kajsa denna månad. PRIORITERING!

1 kommentar:

  1. Ja du...välkommen till klubben eller vad säger man:)...Får panik ibland då jag inser att det enda och då menar jag det enda vi gör tillsammans är att prata om vad Victor gör för framsteg och om Idas bajs (lite problem med magen)...sen hinner vi inget annat mer än att städa,tvätta o handla.....underbart med Södra berget iaf, vi var ut o åt i fredags och det var supermysigt:)...//Linda

    SvaraRadera