Min blogglista

onsdag 17 mars 2010

Tack!

Vad glad jag blev över Lindas svar. Tack! Jag gillar människor som kan erkänna att det är bra ibland och jobbigt ibland. Det känns redan bättre när jag hörde att jag inte var ensam.
Jag vet inte vad det har varit idag men jag känner mig nere. Vet inte varför. Det är turbulent på jobbet. Det är uppsägningar, sjukskrivningar och folk som säger upp sig själv. Dom som är kvar vill jobba på andra orter och jag tror det påverkar mig mer än jag tror. Mer vill jag inte säga.

Idag har varit en skitdag. Vill dra huvudet över täcket fast tvärtom.

Undra vad det ska hända för ngt skit imorgon då? Den som lever får se.

Man vet aldrig...hihihi

Det enda roliga som jag gläds åt idag är att Anna-Karin Rönström har fått årets vagel i ögat. Jag tror att hon har fått herpes i ögat ja...Kolla på facebook hur hon ser ut.

Vi syns imorgon. Nu är det dags för mig att lägga mig under filten och se på fuskbyggarna.

//KRAMEN FRÅN DEPPOLOVA (Självutnämnd)
Vet ni ngt ledigt jobb så hör av er. Den enda jag inte vill göra är att jobba på Cafe Fyren med glada tanten. Annars är jag öppen för förslag.

1 kommentar:

  1. Alltid kul att kunna glädja andra med sin olycka haha..
    MEN vill tillägga att det var en vagel som tydligen hade hävdelsebehov el nåt och inte herpes..tack gode gud!
    Har fortfarande en knöl under ögat och me min otur kommer jag väl se ut så för resten av livet..
    Hoppas du mår bättre gumman!
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera