Min blogglista

onsdag 17 mars 2010

Idag är jag i koma...

Idag känner jag mig låg. Ungefär som jag vill börja gråta hela tiden. Vet inte varför?
Jag borde vara glad för jag har allt jag vill ha men framför allt behöver. Idag är jag inte glad. Känner mig nere på ngt sätt. Kanske jag håller på att bli sjuk eller är det ngt annat?
Känner mig låg, deppig och vill helst bara dra kudden över huvudet. Det är en hopplöshets känsla som infinner sig i min kropp. Varför?
Jag ska hämta Wiggo och Wilma tidigare idag. Johan jobbar över för andra kvällen på rad.
Jag tror att jag kommer grina idag innan dagen är över. Det är skönt, ibland behöver man det. Nu ska jag gå hem och göra ngt roligt med barnen sen ska jag hem och gråta. Känner ni så här nån gång eller är jag ensammast i världen?

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam...jag grinar ofta:) Jag är på bristningsgränsen varje kväll då Stefan jobbar och jag är ensam med barnen...//Linda

    SvaraRadera