Min blogglista

onsdag 24 mars 2010

Idag har Wiggo och jag varvat ledighet med jobb. Möten och promenader. Wiggo fick pengar av sin morfar och gammel mormor när han fyllde år och för det handlade han en Spiderman t-shirt, Blixten t-shirt, Spiderman solglasögon, Spiderman keps, och en Darth Vader tröja. Vad säger man? Inte direkt det blå vit randiga modet som jag gillar men jag ger mig.
Jag gillar randigt. Tycker det är sjukt fint. Skulle så gärna vilja klä både Wiggo och Wilma i MIN stil.

Problemet är att jag och Wilma har helt olika stil. Wilma vill klä sig som en blandning av Britney Spears och Lady Gaga. Jag vill att Wilma ska klä sig tjejligt och stilrent. Gärna blått, vitt, rött med en tröja över axlarna. En fin fläta till kanske...
Vi är två raka motsatser till varandra...Hon vill ha svart, grått, slitet, hål, nitar m.m.
Vad gör man? Hon är 10 år. Ska hon få bestämma själv eller ska vi ha bråk varje dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar