Min blogglista

söndag 3 januari 2010

Måste bara berätta en sak...

Kopierade denna text för längesen från Magdalena Graafs blogg. Det är hennes kontaktannons som jag tyckte var väldigt roligt skrivet. Jag har inte vågat sagt detta till någon men nu ska jag berätta om mitt misstag....
Jag råkade skicka detta till en kollega på jobbet, en läkare. Det värsta är att han känner inte mig så väl han kan mycket väl tro att jag är 33 och följande nedan....
Han är läkare i Hudiksvall....Jag döööööör och blir alldeles röd i ansiktet bara jag tänker på det.

Det är så pinsamt så jag tror jag dööööör.......Han måste tro att jag är ett riks pucko...vilket jag också är...

Råkade skicka detta till han. Råkade kopiera in detta efter jag hade kopierat in texten på bloggen...


Bättre begagnad Jungfru på 33 jordsnurr med tre barn, två skilsmässor, en hamster, en häst och en utvecklingsstörd hund söker man för trevliga träffar. Jag har ett kantstött hjärta så är du en idiot så bespara både dig och mig besväret. Du bör vara mellan 22 - 99 år. Jag ser gärna att du har mycket humor, egna intressen, oavsett vilka så länge dom är lagliga, och duschar oftare än vad jag gör för tillfället. Jag gillar att dansa men får inte för doktorn.
Svar till ”Duschar du, så duschar jag.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar