Min blogglista

tisdag 26 januari 2010

Ge till cancerfonden

Ibland så funderar jag över vad som gör att människor är så givmilda när det gäller Haiti medans vi är så förbaskat snåla när det gäller cancer bl.a...
Jag vet att situationen är akut i Haiti men önskar bara att vi kunde ge en promille av det vi gör till Cancerfonden. Då skulle vi kunna hjälpa så många fler månniskor än vad vi gör.

Blev så rörd när jag såg och läste detta



http://www.kvp.se/nyheter/1.1858535/moa-7-kanske-blir-jag-frisk-nu

Johan tycker att det är bra att jag är givmild men han tycker samtidigt att man inte kan hjälpa hela världen och att alla bidrag inte behöver komma från just vår familj......Han förstår inte.
Mitt mamma hjärta blöder när jag tänker på alla sjuka samtidigt så är jag så tacksam över att jag är frisk!!!
Jävlar jag måste hämta vår stuntman på dagis...
Kramen alla fina därute..sjuka som friska. Inga snålisar är välkommen till sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar