Min blogglista

fredag 8 januari 2010

Iggesunds badhus

Idag har jag jobbat hemifrån på förmiddagen och Wiggo har uppfört sig som ett A barn. Han har lekt själv och sysselsatt sig och då blev det belöning efter det. Vi åkte på Iggesuns badhus bara han och jag. Wilma var åh tittade på när Ann-Catrin tränade, tror ja.
Vi hade så mysigt och han uppförde sig även som ett A barn där. Klädde av och på sig själv, lyssnade hela tiden och inget bråk. Underbart!


Nu till det som jag vill diskutera. Renoveringen av Iggesunds badhus, vad har dom renoverat?
Jag såg nya skåp och nya krokar. Jag såg också nytt staket vid barnpoolen. Jag misstänker att de lagt in grön kakel på vissa ställen...men inte bytt ut det gråa gamla golvet. Nu kanske jag e jävligt kritiskt men jag inser att det var en renovering a´la Hudiksvalls kommun.
Så billigt som möjligt

Vill fortfarande ha ett bättre badhus. Det kanske är för att jag är så hungrig som jag klagar. Är farligt hungrig. Väntar på att Johan ska komma hema så vi ska köpa den veckovisa fredagspizzan på medelhavskällan. Husets special med Bea.
Sen längtar jag till Let´s dance ikväll. Jag håller tummarna för Elin, Agneta och Willy.
Undra vem som är bäst? Hur som helst är David Hylenius den stora vinnaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar