Min blogglista

fredag 1 januari 2010

God fortsättning från en förkyld familj

Vi hade oturen och låg däckade på nyår. Vi sov oss igenom tolvslaget.
Johan och Wiggo mår sämst. Wilma är pigg som en nötkärna och tyckte vi hade det tråkigast nyår någonsin. Jag är väldigt förkyld också.
Vi åt skaldjur och drack te med lite Whiskey i. Det var vår nyårs supe. Idag har vi skottat, skottat och skottat. Nu ska vi äta lite oxfile.

Håll tummarna för Hannes som ska till Uppsala idag och kom ihåg att ge bidrag till barncancerfonden...Det är viktigast 2010

Är det ngn som är fadder? Jag funderar på att bli det. Jag vet inte var man ska gå med?
SOS barnbyar, Barnfonden m.m.
Nn som har ngn bra erfarenhet?? Kommentera gärna.

För övrigt så är ni lite dåliga på att kommentera. Börja gärna så jag får se vilka ni är som läser bloggen.

5 kommentarer:

  1. God fortsättning ni oxå.....
    Jag är duktig iaf ;0)

    SvaraRadera
  2. Stackars er som är förkylda.. Hade hoppats att ni skulle blivit friska. Vi hade en lugn nyår med några vänner här i Stockholm och åt god mat. Jag försökte kommentera dina inlägg tidigare men då gick det inte. Det kanske var jag som inte lyckades. Men hoppas det går nu. Fortsätt blogga, det är kul att läsa om er. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ni kan bli fadder åt vår lilla avkomma om ni vill.
    Sätt in 8000kr/mån på vårt konto 666-666 i Handelsbanken så får ni ett kort till midsommar varje år.
    // Snajten!

    SvaraRadera
  4. Hej Malin!
    Jag brukar läsa din blogg :)
    Tycker att du skriver så finurligt:D

    Jag är världsförälder på unicef. Det funkar jättebra! Annars har jag hört att plan eller actionaid är bra.

    Kram kusin Sofie

    SvaraRadera
  5. Jag är oxå här ibland! Gillar sättet du skriver påoch sp är det kul å få inblick i ert liv då och då, så fortsätt skriva! Kram kram från Gabriella!

    SvaraRadera