Min blogglista

tisdag 27 oktober 2009

Shoppoholics bekännelser

Idag har jag varit på kurs i Stockholmooo. Kursen var sisådär men fick med mig ett par bra ideér till jobbet. Sen tog jag en fika med Anna och Elton. Skönt och se att han börjar bli lite mer rörlig nu,,,hihihihi
Jag strosade lite innan jag klev på tåget hem. Hann faktiskt shoppa lite. Ska berätta för er nu.
Köpte en Decleor rengöring. Den är en rengöring kombinerat med ansiktsvatten för känslig hy. Du behöver inte skölja av den från ansiktet men kan göra det om du vill. Jag fick ett prov på den på hudcirkeln och det var jättebra, tycker jag. Priset är helt ok 275kr.
Sen köpte jag Adidas Gore-tex skor till Wiggo på Stadium. 399kr. Sen köpte jag ett par nya träningsbyxor och ett par nya jeans. XXXXkr???? Säger inte summan..


Allt detta shoppades tillsammans med min kompis Anna som driver mig mot att bli en shoppoholic.
När jag provar så säger hon: KÖP DET DÄR DU KOMMER ÅNGRA DIG ANNARS. DET DÄR ÄR SMÅPENGAR. MAN SKA INTE SPARA IN PÅ SAKER MAN VILL HA. KÖP NUUU!!!

Om jag skulle vara med i lyxfällan...... Det första Charlie och Matthias skulle säga till mig var: BYT UMGÄNGE! Ungefär som en knarkare som inte kan forsätta vara med sina knarkande kompisar. Sån´t umgänge har jag. Inga knarkare men ett glatt gäng som gillar att shoppa....Dom påverkar mig i väldigt dålig riktning...

Vet ni vad hon sa om en brödburk som jag ville ha. Då sa Anna såhär. Om jag ringer dig om tre månader så vet jag att du kommer säga att brödburken är det bästa du har köpt. Förstår ni!!?? Åh jag ser ut som Victoria Silverstedt och bara jaaaa då köper jag den.....

Nu ska det bli ordning på mig. Nästa ggr ska jag säga NEJ jag vill inte köpa den där om det inte är ngt bra förståssss.,,,,,hhihihih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar