Min blogglista

fredag 23 oktober 2009

Ledig fredag

Idag är Wiggo och jag ledig. Jag hade sett framemot en lugn dag. Vi skulle plocka mossa och granar för att dekorera lite ute.
Dagen börjar med gnäll, gnäll, gnäll, gnäll. Det finns få saker som kan göra mig så irriterad som gnäll. Grina, skriiiik helllre men gnäll för fasiken inte. Jag tror/vet att jag på fullaste allvar får stötar i ryggmärgen när jag hör gnäll. Det retar gallfebern på mig.

Vi plockade granar och mossa. Sen har vi varit och fikat hos Malin H. Hon bjöd på världens godaste morotskaka. Jag säger bara en sak. Att hon bjöd? Jag skulle ha sparat den om jag var hon. Den var så god. Hoppas att jag kan få receptet så dela med mig till er som kan baka.

Nu ska jag städa lite innan det e dags för Julle dans klockan 16. Tänkte passa på att träna samtidigt. Efter det så kör vi den obligatoriska köpmaten som vi alltid gör på fredagar. Vi brukar köpa pizzan Husets Special + bea på Wienerkällan. Den e asgod. Köp vetja!
En kall öl till det är inte heller fel. Ja nu förstår ni varför jag ska träna mellan 16-17.

Först ska jag städa, åhhh gud så tråkigt. Blir heller inte roligare för att jag tänker så.
Det ska bli en skön helg. Inget inbokat. Hur skönt kan det bli.

Johan ska på AfterWork.

1 kommentar: