Min blogglista

tisdag 27 oktober 2009

Lyckorus

Ibland kan jag få såna lyckorus. Jag är så glad över allt jag har. En underbar man. En fin, rolig, noggrann, snygg, galen man i sina bästa år. Han har sån skön humor så han mig alltid att skratta. Han är min absolut bästa bästa...Ni vet det som man drömde om när man var liten. Man drömde om snygga killen på vita hästen. Johan är bättre än det.
Han springer visserligen som flinta i lilla rostiga forrden men det gör ingenting. Han är den bästa bästa bästa.....för just mig.

Wilma, denna underbara galna, söta, snälla tjej. Jag märker att hon börjar få Johans och min humor. Vi tycker hon e kul vi. Lätt hormonstinn tjej med ett hett humör.
Wilma vilka fina ögon du har, sa jag - Bra för du har ju lika, svarade hon snabbt.
Wilma jag har köpt kläder till dig. Malin H tyckte också dom var jättefina - Synd att Malin H inte har en egen tjej då, svarade hon snabbt....Hon gillade inte kläderna..
Wilma sitter och gör läxan och gör fel. Då påpekar jag att hon gör fel. Hon stänger igen boken å säger. Man kan inte vara bra på allt, jag kan dansa ja och det räcker....Så jäkla skön inställning.

Wiggo sist men inte minst. Denna envisa, gnälliga, halvfinska kille. Rolig, charmig och lätt galen.
För tillfället ser han ut som en blond variant av han i dum dummare. En halvfinsk Jim C

För övrigt så har jag friska, fina släktingar åt alla håll. (friska och friska.....men men) Både på Johans och min sida.
Idag har jag inte jävlas med ngn. Nu e det dags...Var e PEO, ROLF, LENA? De tacksamma roliga människor som jag kan retas lite med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar