Min blogglista

onsdag 1 april 2009

Johan testas positiv

Vi har haft ont i halsen ett tag å självklart har jag misstänkt halvfinnern som baketriespridare. Vi var alla och tog prov och efter att finska ambassaden tittat på hans prov så visade det sig att han hade streptokocker. Mkt riktigt har han smittat oss andra.

Männ den excellente läkaren tyckte det var onödigt med pencillin. Vi skulle vänta tills han fick ont i halsen nästa gång....Jag fattar ingeting.
Min första fråga var. Smittar du inte mig och barnen när vi pussas då?

Då sa han att jag berättade för läkaren att vi hade två barn och höll på att renovera så läkaren förstog att vi inte pussas längre...hihihihi

Vi är enda familjen i nordeuropa som bär på streptokocker och som inte behöver medicineras. Ikväll måste Johan ringa vår husläkare. Lena Landin, sambo med Rolf.

2 kommentarer:

  1. Dy ar en sumulant,,,syk naha da tror jag inte pa. Huset ser yt som en ybåt,,,ett rynt fynster !!!!! duker ni acksa....

    SvaraRadera