Min blogglista

tisdag 21 april 2009

Hannah Graafs Blogg e hur bra som helst

Jag läser alltid Hannah Graafs blogg. Tycker den är väldigt bra. Hon och hennes syster Maggan verkar ha sjukt bra humor. Gå gärna in och titta. Läs bara kontaktannonsen som de skrivet till Maggan.

Bättre begagnad Jungfru på 33 jordsnurr med tre barn, två skilsmässor, en hamster, en häst och en utvecklingsstörd hund söker man för trevliga träffar. Jag har ett kantstött hjärta så är du en idiot så bespara både dig och mig besväret. Du bör vara mellan 22 - 99 år. Jag ser gärna att du har mycket humor, egna intressen, oavsett vilka så länge dom är lagliga, och duschar oftare än vad jag gör för tillfället. Jag gillar att dansa men får inte för doktorn.
Svar till ”Duschar du, så duschar jag.”


Läs gärna mer på....

http://www.bloggfamiljen.se/

1 kommentar:

  1. Dy har samma yntligensnivå som hon det marks jy....jag sager dy det....

    SvaraRadera