Min blogglista

tisdag 7 april 2009

Imorgon...

Imorgon monteras diskho och induktionshällen. Induktionshällen e så snygg...Om den nu kan vara det. Det är avlång istället för fyrkantig. Sen känner den automatiskt av hur stor kastrullen är och värmer hela kastrullen. Oval gryta så värmer den grytan i en oval form. Den värmer alltså inte hela plattan. Hoppas ni hängde med.
Jag ska till Gävle imorgon på möte coh sen åker jag till huset på kvällen och fotar mera. Nästa onsdag kommer fläkten. Den ska det bli spännande att se den. Den är också platt och avlång.
Idag va rbåde Johan och jag lite stressad. Det känns som att vi är för lite överallt. För lite hemma, för lite i huset. Vi ligger efter med ganska mycket. Vi skulle behöva städa hemma, städa bilar, byta till sommardäck....ja listan kan göras hur lång som helst.....Sen kom jag på en sak. Gud vilka i-landsproblem man har....Vi bygger om ett hus och är lite stressad....Fan! Folk svälter i Afrika, folk får dödliga cancerbesked å här klagar vi. Helt plöstsligt så har vi båda glada att familjen är frisk och vi svälter uppenbarligen inte. Man ska inte klaga över bagateller....
Dagen slutade med att jag gav 200kr extra till barncancerfonden denna månad. Jag är en genom god människa ja...


Är det ngn frivillig därute som har mycket tid över så är ni välkommen till oss.
Tror allt kommer bli super ja.

Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar