Min blogglista

söndag 29 mars 2009

Pricktest för att kolla allergi


Jag har i några årstid känns av allergi på sommaren. Jag vetat att jag varit allergisk mot katt och gräs. Nu gjorde man ett pricktest och ett lungprov i Gävle. Lungprovet var bra men pricktestet visade att jag var allergisk mot Timotej, Katt, Gråbo och Hund. Visade lite mot kvalster också. ....Då skrattade Johan och sa att det var det bästa som kunde hända. Då skulle jag tydligen börja städa mer...................Än har vi inte sett dessa tendenser. Kanske mamma ska besöka oss mer? Hon e grym på att städa och hålla ordning.
Jag ska tydligen undvika Hund och Katt och mediciner mot Timotej och Gråbo. Ska få ta ett vaccin i 4 års tid för att bli kvitt Timotej och Gråbo allergin. Det blir superduper det.
Det gör inte mig så mycket att vara allergisk mot hund och katt. Tycker djur luktar illa jag å lortar ner. Vi kan nämligen inte ha ett lortigare hem. Förstår om ni vill ha hund och katt men vi gör allt för att slippa vi. Alla e vi olika! Det respekterar vi....
Har jag berättat att "Class" Henrik ska skaffa hund? Han ska åka runt med en flåsande hund i baksätet han....Det är class det! Han har redan gått med i Huddinge brukshundklubb.
Nu e det natta...Nu ska jag mysa med super Jojje. KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar