Min blogglista

torsdag 5 mars 2009

Lite funderingar


Nu har vi golvvärme i första hallen med...Här blir det klinker. Nu har vår nya dörr och nya fönster kommit till Beijer. Gud vad jag vill se fönstrena på plats. Men åk upp på Beijer å sätt dig å titta då, sa Rolf. Här kommer dom inte in än på ett tag....
Köket kommer nästa vecka. Undra var vi ska ställa det...Det blir en funderare för hustomten PEO.
Igår hade Svärmor barnen. Det var skönt för dom och vara ledig med henne. Dom hade haft jättekul där. Skönt för oss med. Jag var i Gävle så det var skönt och inte ha en tid och passa på vägen hem. Jag somnade till en stund på tåget. Jätteskönt!
Nu e jag lite frössen efter en em på badhuset med barnen. Själv hoppade jag från högsta trampolinen. Försökte få Lill-Marie och göra samma sak men hon bangade. Aldriiig i livet sa hon. Ge mig en starköl åh jag kanske hoppar...
Jag känner att jag vill göra allt jag är rädd för. Annars kommer jag bara bli räddare och räddare, förstår ni. Om ja inte hoppar nu så e sannlikheten liten att jag åker på badhuset när jag e 50 år åh tänker. Men idag ska jag nog hoppa från trampolinen....Fan det kan inte vara slut hoppat redan i livet...Men nog var jag rädd och kände ångest. Men det hindrar inte mig. Rädd och ångest= HOPPA!!!! Lindqviiiist
Nu längar jag till Let´s Dance och melodifestival mys imorgon. Först ska vi titta om vi hittar en cykel till Wiggo i födedagspresent. Wiggo vill ha en spiderman cykel och en spiderman tårta när han fyller år. Det var lite otippat. Han älskar Batman, Spiderman. Ni som undrar va dhan önskar sig kan Spiderman och Batman saker vara ett hett tips. Även sjörövar saker. Jocke med kniven saker ni vet...
Nästa helg ska Wilma ååh Johan åka åh titta på melodifestivals finalen i Stockholm. Sen blir det nog Sune på Göta Lejon på Söndagen. Hotell, tåg och sällskap med Pär och Hannes.
Wilma längtar så hon spriiicker..
Nu ska det poppas popcorn åh titta på Lotta på bråkmakargatan. Snälla gode gud låt barnen sova till 10 imorgon.

4 kommentarer:

  1. Dy ar patetisk,,hoppa,hoppa.det enda dy skriver om är dig o dina problem med att hoppa.
    skriv nagot vettigt istallet,,,,

    SvaraRadera
  2. Vilken tyken människa du är runningbeer!!!!!!!!!!
    JAG förstår precis vad menar Malin....

    SvaraRadera
  3. Skulle vara kul att läsa din blogg, runningbeer....

    SvaraRadera
  4. Så länge runningbeer skriver kommentarer så tar jag det som en komplimang. Det innebär at min blogg fångar runningsbeer intresse. Man läser inte något som e ointressant. Inga påhopp på runningbeer. Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera