Min blogglista

söndag 29 mars 2009

Johan och jag firar vårt första bröllopsdag

Jag överraskade Johan med lite äventyr i Lördags...

I lördags firade vi vår första bröllopsdag. Vi åkte till Sundsvall och åt lunch och shoppade lite. När vi gifte oss den 28/3 2008 så skrev vi budskap till varandra i våra ringar. I Johans rings skrev jag NU-EVIGHETEN. Johans skrev i min ring AMOR VINCIT OMNIA. Det betyder vår kärlek övervinner allt. Vi tyckte det avr en rolig grej att göra och självklart var det hemligt tills vi hade bytt ringar.

Efter att vi äteit lunch så går vi in i en inredningsaffär och se en text på väggen där det står AMOT VINCIT OMNIA. Det visar sig att texten går att köpa och är som en stickers att färsta på väggen. Den köpte vi och ska sätta på väggen i vårt sovrum i nya huset. Gud vad glad jag blev. Är så lycklig över det gulliga budskapet som Johan skrev så därför var det här den finaste gåvan som vi kunde hitta på vår bröllopsdag.


Därefter gick vi på SPA. Vi var där i 4 timmar så vi var lagomt mosiga när vi var klara där. Efter det åkte vi till First Hotell och checkade in. Sen hade jag bokat en restaurang som heter 7 kryddor. Där serveras dom turkisk mat. Vi åt till förrätta grillad hallumi, och öl. Varmrätt blev det grillad lamm tallrik med ett glas rött. Efterrätt blev det caffe Dooleys för mig och en turkist efterätt för Johan. Gud så mätta vi var efter..


Vill bara säga att min Superjojje e bäst!

1 kommentar:

  1. Men det var väl en helt super bröllopsdag!!!
    Det där med Amor var ju helt klockers.....
    Kram till er båda...

    SvaraRadera