Min blogglista

måndag 2 februari 2009

Storstads shopping


Gud vad vi har shoppat i helgen. Ingen lågkonjuktur här inte. Jag tror vi bannemä handlade i varenda butik. Vi tre har dålig inverkan på varandra. Så fort ngn tittar på ngt så säger vi andra i kör...Köp!, drabbar ingen fattig. Vad gör 149kr? Om inte kan du ha den å måla i! Ni kan själv förstå varför det går så mkt pengar när vi är ihop. Jag köpte tom en vinter overall till Wiggo nästa år. Båda sa att det var jättebraaaaa men BEHÖVER jag den nu? Ett år tidigare? Kanske inte men j-vligt snygg var den. En Cross skiddress. Tung att bära hem kan jag meddela.
Marie köpte världens gulligaste Tommy Hilfiger bikini till Thilda. Det var så fin! Jag tvingade henne att köpa den. Marie vad gör det? Bara 329kr en vanlig bikini kostar 250kr. Köp! Drabbar ingen fattig. Den där kan du sälja sen. Du måste bara köpa den. Thilda kommer vara finast på stranden....Ni kan förstå att det går pengar. För att inte tala om alla bebisgrejor som Anna köpte till lilla bebisen. Tänk er allt i stl 50. Det avr så gulligt. Köp! Det där måste han bara ha, tänk vad sött. Vad gör 69.50 o 1000 år. Ingenting.....
Vi gör också en gemensam satsning på att få Sverige på fötter igen. Kanske man kan få en present check av Fredrik Reinfeldt hemskickad. Som tack för att vi tre håller Sverige på fötter...Vem vet det kanske kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar