Min blogglista

torsdag 5 februari 2009

Jag har idag unnat mig en ansiktbehandling. Tänkte att jag skulle gå dit och njuta. Njutning är en bristvara i mitt liv.

Hann inte mer än in och hon började massera så säger hon att du börjar få en rynka i pannan. Ja, jag vet, säger ja. Har jag betalat 430kr för det?

Då säger hon, en rejäl styggrynka.

Va, säger ja?

Hur ofta använder du styggrynkan, frågar hon?

Jag svarar, var tredje minut ca.

Ja, om du vill kan du tejpa pannan på kvällarna så känner du när du använder stygg rynkan. Då gör det ont när du använder den, sa hon.

Inte nog med att vi är en galet kaotiskt familj nu ska jag vid 31-års ålder börja tejpa upp ansiktet. Ser framför mig att jag har som en pung som hänger ner mellan ögorna. Kanske Expressen kommer att samla pengar till mig så jag kan operera mig. Du vet sån´t som dom gör när personer har olidliga sjukdomar och cancer halva ansiktet. Det vore också väldigt hemskt att ha en skrynklig pung mellan ögorna.



Nu sitter jag tejpad med en galet kaotiskt tillvaro.

Undra vad det ska hända för något skit imöra rå?





//ML

2 kommentarer: