Min blogglista

torsdag 3 december 2009

Nu sitter vi på tåget..

Nu sitter vi på tåget på väg till Stockholmooooo. Träffade Clary och Monica. Det visade sig att Johan och hon hade arbetat ihop på Ericsson. Kul!
Det blev ett tårfyllt faväl av barnen. Usch vad hemskt å säga HEJDÅ.
Nu åker vi till varmare breddgrader. Vi byter -9 till +29. Aruba, en av världens 10 finaste stränder ska vi besöka. Känns helt fantastiskt!
Det jag funderar på är nu, hur många öl kan man dricka per dag, vad ska jag ha för nr på solkyddsfaktorn, i vilken bar kommer jag hitta Johan??

Undra hur vi kommer uppleva Aruba? Vi gillade starkt Thailand. Undra om Aruba är bättre? Vad tror ni?
Undra hur maten smakar? undrar hur kall ölen är?
Tror ni den är askall? jättekall, lite sval, varm eller brinnande het??

Nu hoppas jag att vi hinner träffa Ullberg en sväng i Stockholmo. Vi har 2,5 timme att strosa på i Stockholm när vi kommer fram. Sen ska vi nog käka någonstans innan vi åker till Anna och Jonas. Sen blir det ett bad där ikväll. Allt för att komma i semester stämning...

Jag ska försöka blogga lite från Aruba. Så ni vet att vi finns och lever.

KRAMEN

1 kommentar:

  1. Ölen kommer att vara ISKALL å stor..... Högt glas på fot kanske?? 1-2 per timme borde du klara.....
    Johan kommer du att hitta på "Charlies" tror jag - hoppas att han tog med nåt att sätta på väggen där!!?
    Jag har ju aldrig varit i Thailand så jag röstar på Aruba som bästa val....
    kramen

    SvaraRadera