Min blogglista

lördag 12 december 2009

Igår var det bröllop
Anna var ooootroligt vacker. Hon hade en vit fin strandklänning och smink och hår satt som en smäck till det. Vita klädda stolar på stranden i solnedgången. Jonas var också helvit klädd. Sen middag....
Jättevacker bröllop. Jag grät okontrollerat som alltid

Nu börjar turismagen göra sig påmind....

Diarre cha cha cha

Johan ligger i skuggan å tant Clary badar med Monika. Anna å Jonas är på rummet....
Dom andra ä på utflykt!

Längtar jättemycket efter barnen. Tänk åh få krama DOM IGEN.

Nu måste jag springa på toan. Hirs!!!!

1 kommentar:

  1. Träffade era barn med farfar på julpysslet på dagis, å vilken cool farfar han är! Är ju väldigt avis på er just nu:)kanske inte just på diareén då..
    Era barn kan verkligen vara lyckliga över att ha föräldrar som er, som förstår att det är NU man ska leva. Och de såg ut att må toppen tycker jag. Själv lider jag av kraftig baksmälla så jag känner verkligen att jag lever! Var ute på med Åsa igår, kul var det. Hoppas vi kan träffas när ni kommer hem(så vi kan jämföra solbränna). Ha det gott och njut! Massa kramar Carin

    SvaraRadera