Min blogglista

tisdag 15 december 2009

Hej från rymden-kommer hem om 100000år

Hejsan på er
Idag har Johan varit på en katamaran tur och jag har bajsat å bajsat. De dök vid ett fartyg och på ett annat ställe. Ikväll ska vi äta mat vid terrassen . Alla samlade och vi hämtar mat vid buffen. Väldigt bra mat vid buffén. Sen har vi 9 olika restauranger och välja bland på en a´la carte restaurang som ingår. Det är bland annat en Asian restaurang, Italiensk restaurang, Palm grill där man steker sin egen mat på bordet och en finare a´la carte ( Red Parrot) restaurang där Anna och Jonas hade sin middag, m.m.

Malin och Thomas- Jag har fått tips om ett rum som är 1507 som ska va grymt. Hörde det när två engelsmän pratade( och ja jag förstog). Nära stranden men kanon fin suttning. Närhet till bar och buffé.

Om den här jäkla turistmagen kunde försvinna så man kan äta som folk. Allt är bra här annars. Vi myser av den fantastiskt underbara miljön. Ni kan inte tro hur fint där är härnere. Tänk er det finaste vykortet ni har sett eller det mysigaste när och fjärran reportaget. Ja då ser ni er var jag sitter nu! Nu har jag missat solnedgången medans jag skriver till er men det är ni värda mina lyckostar som har mig och Johan som familjemedlem, vän, ovänn m.m.
40 grader varmt och det fläktar så skönt hela tiden. Känns att det är varmt men inte olidligt. Fantastiskt miljö. Jag älskar ARUBA! Förutom att de inte har Resorb på ön. Hur kan man inte ha vätskeersättning på en ö som har konstant 28 grader året runt och 360 soldagar om året? Jag kan inte klura ut den gåtan!!?? Försök gärna ni.

1 kommentar:

  1. Låter trevligt med katamaran tur, mindre najs med babianstjärt :(
    Mä, då har väl ni tjingat det rummet åt oss eller??
    Kramen

    SvaraRadera